Images of Warisan Homestay

Warisan Homestay Ampang

Tuesday 1 March 2011

FACILITIES

  • KEMUDAHAN
  1. Fully furnished
  2. 5 bilik yang selesa (1+4), 3 bilik air
  3. Dapur dilengkapi peti ais, cerek, rice cooker, pinggan-mangkuk
  4. Halaman yang luas
  5. Garden for relaxation
  6. Ruang tamu dan ruang makan
  7. Extra pillows and bed material
  8. Parking area yang luas
  9. TV Set - Yes 
  10. Payment Accepted - Cash or thru Bank Account (CIMB)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • LOKASI BERDEKATAN
  1. Masjid
  2. Kedai runcit
  3. Restoran-restoran (Old Town, Nasi Kandar Kedah, etc)
  4. Bengkel kereta
  5. Tapak pasar malam & pasar tani
  6. Carrefour Ampang (5min)
  7. Ampang Waterfront (5min)
  8. Taman Rimba Ampang (5min)
  9. LRT Ampang (7min)
  10. Hospital Ampang (10min)
  11. Menara MPAJ (10min)
  12. Lebuhraya MRR2 (10min)
  13. Lebuhraya AKLEH (10min)
  14. Ampang Point (12min)
  15. Pusat Bandar (KLCC-20min)

No comments:

Post a Comment